W związku z otrzymywaniem przez klientów Oddziału ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców wiadomości, wrzucanych do skrzynek, na listy zawierających prośbę o kontakt telefoniczny w sprawach prowadzonych przez Oddziału ds. Legalizacji Pobytu Cudzoziemców, uprzejmie informujemy, że nie jest to działanie Wydziału Spraw Cudzoziemców Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku.
Zgodnie z zarządzeniem Prezesa Rady Ministrów , 10 listopada 2025 r. będzie dla członków korpusu służby cywilnej dniem wolnym od pracy (w zamian za Wszystkich Świętych, przypadające w sobotę - 1 listopada br.). Urząd wojewódzki w Gdańsku i delegatura w Słupsku będą więc nieczynne. Naszych klientów prosimy o uwzględnienie tego faktu podczas planowania wizyt w urzędzie.
Jeśli przychodzisz bez rezerwacji i pobierasz bilet, pamiętaj, że obsługa klientów jest nie tylko w godzinach porannych. Bilet, np. celem uzupełnienia dokumentacji, uzyskania informacji pobierzesz w każdym czasie w godzinach obsługi klienta.
Dostosowanie się do powyższych zasad pozwoli każdemu klientowi uniknąć niepotrzebnego oczekiwania oraz zwiększania komfortu obsługi petenta.
W wyniku docierających sygnałów o nieuczciwych praktykach stosowanych przez pośredników – pomyśl, zanim skorzystasz z pomocy pełnomocnika w postępowaniach legalizujących pobyt cudzoziemca.